Warning: file(cgi-bin/yabb/Boards/.dat): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/web93/html/forumgroenefee/index.php on line 71

Markus Lion, Proto

Helfrich (05/19/06 om 15:18:08):


Wat vinden we daar nu wel van?

Pomtidom...

 

sixela (05/19/06 om 15:27:45):

Nog veel te jong om er iets van de zeggen, behalve dat de kleur GROEN is en de kleuringskruiden (vooral de pontica, als ik me niet vergis) nu nog volledig overheersen.

Ik ben benieuwd hoe-ie binnen 2 en 6 maanden gaat zijn - ik kan bijna niet geloven dat die pontica genoeg naar de achtergrond zal gaan voor een "klassieke" balans.

 

F@TM@N (05/19/06 om 17:11:17):

Als dit het gevolg van het overheersen van pontica is.... gaat ie in m`n volgende recept ook overheersen.
Ik vind hoe jong ie ook is hem waanzinnig lekker smaken...... moet hem een paar maanden laten staan ....maar zou hem het liefst nu voor m`n eten nog helemaal op willen drinken... ;D ;D ;D ;D

 

sixela (05/19/06 om 17:29:48):

Ik kan je begrijpen, maar het maakt die absint toch een pak minder complexer dan-ie zou kunnen zijn, en een pak "zwaarder". Ik hoop toch wat meer van de andere smaken te kunnen ontdekken als-ie wat ouder wordt.

A. pontica in de kleuring doseren is trouwens geen sinecure, naar men mij heeft verteld.